صفحه اصلی » مقالات » کدام تبلت اپل صاحب بهترین نمایشگر تبلت دنیا است؟
موضوعات
کدام تبلت اپل صاحب بهترین نمایشگر تبلت دنیا است؟   604

کدام تبلت اپل صاحب بهترین نمایشگر تبلت دنیا است؟



 
آیا در فکر این هستید که دار و ندارتان را خرج خرید آی‌پد پرو کنید؟ اگر بهترین نمایشگر ساخته شده توسط اپل را می‌خواهید شاید بهتر باشد به مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر آی‌پد مینی 4 نگاهی بی‌اندازید.
DisplayMate در یک آزمایش جامع پی برده است که آیپد مینی 4 نه تنها بهترین نمایشگر سری آی‌پد را دارد بلکه صاحب بهترین نمایشگر LCD در میان تمام تبلت‌ها است. این سایت، نمایشگر آی‌پد مینی 4 را تقریبا بی‌نقص می‌خواند و بر این باور است که LCD این تبلت از لحاظ طیف رنگ، دقت رنگ، کنتراست رنگ، عملکرد در نور محیطی و کیفیت کلی تصویر از آی‌پد پرو و آی‌پد ایر 2 برتر است.
تنها بخشی که نمایشگر این تبلت از یک آی‌پد دیگر عقب ماند آزمایش نرخ کنتراست بود. البته آی‌پد مینی 4 در این آزمایش نیز به نتایج بسیار خوبی دست یافت اما از آنجا که LCD این تبلت photo aligned نیست، آی‌پد ایر 2 و آی‌پد پرو توانستند از آن پیشی بگیرند و آی‌پد پرو بهترین امتیاز را در این زمینه بدست آورد. آی‌پد مینی 4 همچنین در بعضی بخش‌ها از جمله بازتابندگی صفحه و دقت رنگ رکوردزنی کرد و که البته در زمینه دقت رنگ با مایکروسافت سرفس پرو 4 امتیاز برابر کسب کرد.
هیچ‌کدام از این‌ها به این معنا نیست که آی‌پد پرو و آی‌پد ایر 2 ارزش خریدن ندارند. آن‌ها هم از این آزمایش‌ها نمرات بالایی کسب کردند و اندازه بزرگ نمایشگرهایشان قطعا در خیلی مواقع کارایی دارند، اما اگر بدنبال بهترین کیفیت صفحه هستید احتمالا باید به سراغ آی‌پد مینی 4 بروید.
با در نظر داشتن این‌که این تبلت صاحب بهترین نمایشگر LCD در میان تمام تبلت‌ها است، آی‌پد مینی 4 تمام رقبای خارج از محصولات اپل را نیز کنار زده است. تنها رقبای واقعی آن، صفحات OLED هستند که بر روی تبلت‌های گلکسی تب اس2 شرکت سامسونگ می‌توانید پیدا کنید. این نمایشگرها نقاط قوت خاص خود را دارند و برای مثال قادر به نمایش رنگ سیاه واقعی هستند.
 



انتشار: 1394/09/14 - 19:38:17