صفحه اصلی » مقالات » ابزارهای سلامتی (ترازوی هوشمند PHCBFS)
موضوعات
ابزارهای سلامتی (ترازوی هوشمند PHCBFS)   508

این ترازوی هوشمند از شیشه مقاوم و باریک با ضخامت ۲۴ میلی متر ساخته شده و برای نمایش اطلاعات از نمایشگر تک رنگ ۲.۷ اینچی استفاده می کند.

در ۲ سمت این شیشه شفاف، نوارهای فلزی قرار دارند که در نقش الکترود عمل کرده و دستگاه با قرار گرفتن پای کابر روی آنها، یک جریان الکتریکی بسیار ضعیف به داخل بدن وارد کرده و با دریافت مجدد آن در سمت دیگر، حجم چربی، ماهیچه، استخوان و آب بدن را سنجش می کند.


ترازوی هوشمند

سازنده به همین دلیل استفاده زنان باردار و افراد بهره مند از ضربان ساز (pacemaker) را از این مدل ممنوع کرده و برای چنین کاربرانی، ترازوی PHCBMS را پیشنهاد می کند که عملکرد ساده تری دارد و در ادامه مطلب به معرفی آن نیز خواهیم پرداخت.

مدل PHCBFS با وارد شدن فشار به شکل خودکار روشن شده و پس از کنار رفتن روی آن نیز ظرف ۱۰ ثانیه خاموش خواهد شد و تنها دکمه دستگاه در پشت بدنه قرار دارد که برای جفت کردن بلوتوث با ابزارهای موبایل در نظر گرفته شده.
ترازوی هوشمند پرستیژیو برای انتقال اطلاعات از بلوتوث نسخه ۴.۰ استفاده می کند و البته امکان شناسایی و ذخیره اطلاعات ۴ کاربر به شکل مجزا و آفلاین نیز وجود دارد که در این صورت دستگاه پس از نخستین اتصال، اطلاعات را به ابزار موبایل کاربر انتقال می دهد.

ترازوی PHCBFS از چهار G-Sensor برای تشخیص وزن بهره می برد و بازه فعالیت آن نیز بین ۵ تا ۱۸۰ کیلو گرم در نظر گرفته شده، البته باید بدانید مثل هر ترازوی دیگری در این مدل نیز بسته به وزن موجود روی دستگاه، بین ۰.۳ تا حداکثر ۰.۷ کیلو گرم درصد خطا وجود دارد.


 

 

 

 

 



انتشار: 1394/10/01 - 16:37:47