صفحه اصلی » مقالات » ابزار تندرستی2 (گام شمار هوشمند PHCPED )
موضوعات
ابزار تندرستی2 (گام شمار هوشمند PHCPED )   534

گام شمار پرستیژیو از بند سیلیکونی در کنار یک نمایشگر OLED تک رنگ با اندازه ۲۲.۴ در ۵.۶ میلی متر بهره می برد که اطلاعات را به شکل افقی نمایش داده و شباهت زیادی به صفحه نمایش دستبند هوشمند Fitbit One دارد. این محصول تنها از یک دکمه برخوردار است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات موجود روی صفحه را تغییر دهید.

سازنده برای شارژ کردن این گام شمار یک کانکتور در نظر گرفته که برای دسترسی به آن می توانید بند را از دستگاه جدا کرده و محصول را به درگاه USB متصل نمایید، قابلیتی که پیشتر در Nike FuelBand نیز مشاهده کرده بودیم و بسیار کاربردی به شمار می آید.

علاوه بر این یک بند اضافی و بلندتر نیز درون جعبه ارائه شده که در صورت نیاز می توانید آن را با نمونه پیش فرض تعویض نمایید.

وزن ۲۱ گرمی در کنار گواهی IP65 برای مقاومت در برابر آب این گام شمار را به یک گزینه قابل اطمینان و راحت برای استفاده تبدیل کرده و کاربر می تواند آن را روی دست بسته و حضور آن را فراموش کند.
 

عملکرد و دقت

 

گام شمار پرستیژیو از یک باتری لیتیوم پلیمر ۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که با هر شارژ می توانید روی حدود ۷ روز استفاده از آن حساب کنید. دستگاه علاوه بر تعداد گام ها، مسافت طی شده، میزان کالری مصرف شده و ساعت را نیز نمایش می دهد که برای تغییر بین آنها می توانید از تنها دکمه موجود استفاده نمایید.

این گام شمار قادر است تا ۷ روز یا ۱۲۰ هزار قدم به ثبت اطلاعات روی حافظه خود ادامه دهد و برای انتقال داده های ثبت شده به اپلیکیشن دستگاه نیز بلوتوث ۴.۰ در نظر گرفته شده که در صورت فعال کردن آن، دستگاه هر ۵ دقیقه اطلاعات را بروزرسانی خواهد کرد.

محصول پرستیژیو علاوه بر این از یک حالت مخصوص برای خواب برخوردار است که با نگه داشتن دکمه دستگاه پس از یک ویبره کوتاه فعال شده و گام شمار ثبت اطلاعات را تا غیر فعال شدن این حالت متوقف خواهد کرد، اما گزینه ای برای نظارت بر میزان خواب کاربر وجود ندارد.

در مورد دقت محصول نیز باید بگوییم در مقایسه با رقبا در سطح مطلوبی قرار دارد و به خوبی قادر است بین گام برداشتن و دیگر فعالیت های کاربر تمایز قائل شود.
 

 

 




انتشار: 1394/10/02 - 16:39:21